Hea kodulehe külastaja! Anname teile teada, et seoses turu laiendamisega vahetame oma ärilist nime ja uuendame brändi visuaalsetkuvandit. Teid suunatakse hetke pärast edasi meie uuele kodulehele, kus saate tutvuda Novateriga.
Meie lihtsustame teie äri!
Heade soovidega Novateri meeskond
Kui suunamist ei toimu palume klikkida www.novater.com
ScoreStorybook on edasiarendus eesti esimesest ettevõtete otsingu- ja infoplatvormist Inforegister.ee
ScoreStorybook on veebikeskkond, mis genereerib Eesti ettevõtete ja ettevõtjate kohta lugusid, kasutades andmete allikana inforegistri arenduse käigus loodud andmebaase ning nendel baseeruvat rakendusliidest.
Inforegister ja ScoreStorybook toetuvad oma raportites avalikest andmebaasidest ning veebist pärinevale informatsioonile, tuues info kokku üheselt mõistetavana ning loogiliselt struktureerituna. Lisaks andmete allikatest laadimisele ja töötlemisele ja selle talletamiseks kasutatavale andmebaasidele on loodud andmete haldamiseks vajalikud töövahendid. Tänu pikaajalisele kogemusele Inforegistri arenduses ning rakendusliideste integreerimisel olime unikaalsel positsioonil, mis võimaldas arendustöödega alustada koheselt.
X-tee liidestused
API arendus
ID-kaart ja mobiil-id autentimine
API liidestused EMTA, äriregister, kinnistusregister jpm
Tehtud töö: ScoreStoryBook.ee
Lisa informatsioon
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871
Külaliste registreerimise süsteem, mis vähendab oluliselt halduskoormust, võimaldab mugavat ning turvalist külaliste registreerimist läbi iseteeninduskioski. Kui külastaja saabub kohale ning registreerib ennast saadab süsteem teavituse kutsujale e-posti või SMSi teel. Lahendus võimaldab teha külaliste väljavõtteid, mis teeb mugavaks külastuste otsimise ja analüüsi. Soovikorral saab süsteemi kasutada näiteks ka kliendi teenindaja oma arvutist.
Külastaja Iseteeniduskiosk
Vastuvõtja töötaja külaliste registreerimiskeskkond
Mugav külastuse registreerimine
Lihtne registreerimine
Turvalisus
Statistika, analüüsid, raportid
Halduskoormuse vähenemine
Täisteenus (Tark- ja riistvara, installatsioon, IT tugi)
Tehtud tööd:
Telia AS, Ministeeriumite ühishoone (Superministeerium), ABB AS, AS Éolane Tallinn, Elering
Lisa informatsioon:
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871
RoomKeeper on ideaalne terviklahendus konverentsiruumide haldamiseks ja broneerimiseks ning külaliste vastuvõtmiseks. Tarkvara kuvatakse puutetundlikel infoekraanidel, mis annavad ülevaate ettevõtte kõigi koosolekuruumide kasutusest ning võimaldavad otsida ruume kindlate tingimuste alusel: kohtade arv, tehnilised võimalused või muu süsteemi sisestatud parameeter.
Tarkvara loob ühtse lahenduse, millel on reaalajas täpne ülevaade kõigi süsteemiga ühendatud konverentsiruumide saadavusest ja tulevastest broneeringutest. Ruumide saadavust saab kontrollida nii iga ruumi väikeselt tahvlilt, suurelt puutetundlikult üldtahvlilt e. billboard’ilt kui ka isiklikust arvutist või mobiiltelefonist.
Ühilduvus levinud süsteemidega
Exchange, Office365, Gmail, Webcal/CALDAV
Universaalne pilveteenus
Turvaline
Ruumi otsing vastavalt parameetritele
Lihtne ruumide broneerimine
Koosoleku ruumide optimaalne kasutus
Automaatne vabastus kui ruumi ei võetud kasutusele
Statistika, analüüsid, raportid
Halduskoormuse vähenemine
Täisteenus (Tark- ja riistvara, installatsioon, IT tugi)
Tehtud tööd:
Telia AS, Ministeeriumite ühishoone (Superministeerium), Hansab AS, Telia Taani, MITT ja PERLEBACH OÜ, ABC Grupi AS (Modera Infra OÜ), Pipedrive
Lisa informatsioon:
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871
Valmistasime monitooringu tarkvara Tallinna Kaubamaja grupile ja Selverile nende keskseks infoekraanide juhtimiseks ning tööoleku kontrollimiseks vastavalt kliendi erinõuetele. Lahendus juhib rohkem kui 300 ekraani.
Tarkvara juhib ekraanide automaatset sisse ja väljalülitamist ning edastab pildi ekraanivaatest ning filtreerib välja vigased ekraanid. Läbi tarkvara saab teha erinevaid toiminguid nagu näiteks ekraani sisse ja välja lülitamine, helitugevuse reguleerimine, sisendi vahetus ja ekraani lukustamine. Monitooringu keskkonna kasutajad ning ekraanide automaatne sisse ja välja lülitamine on integreeritud Navori sisuhaldustarkvaraga.
Monitooringu tarkvara arendus
Bizerba kaalud
Nixori kassad
Samsungi Professionaalsed ekraanid
Navori sisuhaldus tarkvara integratsioon
Täisteenus (Tark- ja riistvara, installatsioon, IT tugi)
Digital signage
Tehtud tööd:
Tallinna kaubajama grupp AS, Selver AS
Lisa informatsioon:
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871
Tööajaarvestuse projekti raames, tegime kliendile lahenduse, mis võimaldab kokku hoida aega tööaja sisestamise pealt. Enne lahenduse juurutamist nägi tööaja märkimise protsess välja nii, et iga päev andsid töötajad tootmisjuhile info, mis projekti peale ja kui palju neil aega kulus ning seejärel sisestas tootmisjuht andmed käsitsi Excelisse, mis on suur töö.
Tööajaarvestuse lahenduse abil, peab töötaja autentima ennast ekraanil läbipääsukaardiga ning sisestama ise tunnid projektile, hiljem saab välja võtta Exceli raporti. Kogu kasutajate info imporditakse automaatselt Inner Range Integriti läbipääsusüsteemist.
AS-IS protsessi analüüs
TO-BE lahenduse juurutamine
Ressursi kokkuhoid
Täisteenus (Tark- ja riistvara,
installatsioon, IT tugi)
Inner Range Integrit-i läbipääsusüsteem
Paindlik lahendus
Tehtud tööd:
Drogo OÜ ja Norbygg Modul OÜ
Lisa informatsioon:
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871
Meie veebilahenduste osakond tegutseb kaubamärgi REAKTIIV all.
Tänapäevased veebisaidid ja platvormid on sageli integreeritud ka teiste süsteemidega. Integreerimine on vajalik selleks, et ajakohastada andmeid veebisaidi ja mitmesuguste muude süsteemide vahel (nt kliendiandmed kliendihaldussüsteemist (CRM), tootmisvõimsus ressursside planeerimise süsteemist (ERP), müügiandmed kassaaparaadist).
WordPress
JS (sõlm)
Joomla
CRMi/ERP integreerimine
Kassasüsteemide integreerimine
Dynamicsi/SharePointi integreerimine
Lisa informatsioon:
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871
Teiste arendajate alustatud projektide ülevõtmine on meie tegevusalal tavaline, kuid selline töö on programmeerijate jaoks siiski väga stressirohke. Siin tuleb suureks kasuks varasem kogemus sarnaste olukordadega.
Meie meeskond on nii ettekavandatult kui ka ette kavandamata võtnud üle ja viinud edukalt lõpule juba käimasolevaid arendusprojekte. Koostöö projekti alustanud arendajatega annab kasuliku ülevaate juba tehtust ja ka võimalikest probleemidest, ent teiste alustatud tööd on siiski võimalik jätkata ka ilma eelteadmisteta. Sel juhul koostatakse dokumentatsioon ja luuakse arendustegevuse head tavad lõpetamata toote pöörd projekteerimise käigus.
Kogemus näitab, et kui toode, teenus või tarkvara on juba kasutusel, siis suurim võimalik strateegiline viga on koodi algusest peale uuesti kirjutamine. Enne varasema töö mahakandmist konsulteerige meiega erapooletu arvamuse saamiseks.
Lisa informatsioon:
Mark Baranin, CTO, Partner
mark.baranin@tmtechnologies.ee
+372 5383 8235
Jukka Halttunen, CEO, Partner
jukka.halttunen@tmtechnologies.ee
+372 5699 9871